Hoe programmatisch leren zorgprofessionals in de verloskunde, gynaecologie en voortplantingsgeneeskunde helpt om hun skills verder te verdiepen.
Door: Rob Göbel, managing director VrouwenZorg en Danny van Kuijk van D2L. VrouwenZorg verzorgt sinds [...]
Kennis delen: volledig in controle met in-house e-Learning ontwikkeling
Droom jij ook weleens over hoe jouw leerstrategie eruit zou kunnen zien? Tevreden deelnemers, meer [...]
Zien en gezien worden: L&D als spil in de organisatie
Door: Kim de Keijzer, Organisatie- en ontwikkeladviseur, verbonden aan ICM. Zien andere collega’s in de [...]
Academie Actieplan: In 9 stappen een eigen interne academie vormgeven
Door: Babette Bajema, Academiearchitect, verbonden aan ICM. Heeft jouw organisatie een academie en wil je [...]
Hoe het Deventer Ziekenhuis de leercultuur verandert met hulp van THRIVE LXP
Binnen een ziekenhuis is traditioneel veel aandacht voor periodieke verplichte scholing. Leren en ontwikkelen vanuit [...]
Werkplekleren in de praktijk
Door: Xprtise & Fons Geven, Projectleider bedrijfsschool. Stedin zet in op werkplekleren vanuit de 5 [...]
Next Learning Valley op Next Learning
Next Learning Valley is een onderwijskundige implementatiepartner en aanbieder van innovatieve leertechnologieën zoals StreamLXP, Learning [...]
Learning in the flow of Work. Hoe creëer je een engagerende Employee Experience voor je Frontline medewerkers?
Door: Guy Van Neck, CEO en Founder MobieTrain Bij ‘Learning in the flow of Work’ [...]