Learning in the flow of Work. Hoe creëer je een engagerende Employee Experience voor je Frontline medewerkers?

Door: Guy Van Neck, CEO en Founder MobieTrain

Bij ‘Learning in the flow of Work’ krijgt opleiden een centrale plaats in de werkdag.

Werknemers en werkgevers zien persoonlijke ontwikkeling als essentiële factor voor een gelukkiger (werk) leven.
Hoe kan je als organisatie ‘leren in de flow of work’ faciliteren?
Wat is een optimale combinatie tussen micro- en macrolearning en wat zijn de criteria voor een L&D-tool die alle elementen integreert?

> Je komt te weten hoe je Learning in the flow of Work in jouw organisatie kan stimuleren en faciliteren.
> Je maakt kennis met de toegevoegde waarde van de combinatie micro- en macrolearning momenten.
> Je krijgt inzicht in de belangrijkste kenmerken waar moderne digital learning tools aan moeten voldoen.

Voordat Guy MobieTrain oprichtte, werkte hij meer dan 10 jaar met veel grote internationale retailers om hun klantervaring te verbeteren als VP Europe voor CX-bedrijf BARE International. Gedurende deze jaren merkte hij dat er een grote kenniskloof is tussen het HQ en frontline winkelmedewerkers en hoe belangrijk het is om deze kloof te dichten. Het mobiele microlearning- en communicatieplatform MobieTrain ondersteunt klanten zoals Politie Nederland, Xenos, Stad Rotterdam, Vans en Decathlon, draagt kennis 3x effectiever over en verhoogt de snelheid van contentcreatie met +50%.

Next Learning website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024