12 hefbomen voor transfersucces
Door: Ilona Boomsma, Adviseur leren en evalueren en Britt Brackenie, Adviseur leren en ontwikkelen. We [...]
Ontwikkel een opleidingsstrategie die de reset van leren & werken door Covid faciliteert
Door: Eric Mooijman, Organisatieadviseur & auteur & Nathalie Hollemans, Coördinator L&O en medeoprichter academie. Organisaties [...]
Onderwijsinnovaties als aanjager voor het oplossen organisatievraagstukken!
Door: Michel van Zandvoort, Directeur Maastricht UMC+ Academie De zorg kampt al jaren met tekorten. [...]
De Leercirkel: over de kracht en noodzaak van een multidisciplinaire aanpak
Door: Nelleke van Dijken, Organisatiepsycholoog & L&D professional a.i. In een omgeving waar ontwikkelingen elkaar [...]
New Hope for Learning Evaluation: Two Innovations to Support Effective Practices
Door: Will Thalheimer, PhD, MBA, Principal at TiER1 Performance. In our field, the learning-and-performance field, [...]
Functionele onboarding: flexibiliseren door leren en werk te verbinden
Door: Geraldine Voost, Global L&D Manager Bronkhorst High-Tech & Marco Breuker, Learning & Performance Officer [...]
Verbeter het effect van soft skills trainingen
Door: Jolanda Botke, Lecturer Tilburg University & Pelikaan Performance Advies BV. Er wordt veel geld [...]
Plan van aanpak voor de volledige implementatie en integratie van performance support
Door: Saskia Huussen, Organisatiewetenschapper, werkzaam voor onder andere Janssen Pharmaceutical, Gemeente Amsterdam en de Nationale [...]
Van workflow analyse naar ontwerpplan
Door: Thomas van Kerkhof, Onderwijskundige, werkzaam voor onder andere Aviko, Stedin en het Prinses Maxima [...]
Ben jij klaar voor een prestatiegerichte opleidingsstrategie?
Door: Rachel Brouwer, Onderwijskundige, werkzaam voor onder andere Colgate – Palmolive, Erasmus MC en LUMC. [...]