Kennisdelen voor en door collega’s bij de Nationale Politie

Door: Miriam Achterberg, Adviseur L&D Nationale Politie en Marly van Beuningen, Customer Success Coach bij [...]

Onderwijsinnovaties als aanjager voor het oplossen organisatievraagstukken!

Door: Michel van Zandvoort, Directeur Maastricht UMC+ Academie De zorg kampt al jaren met tekorten. [...]

Versterk je ontwerp met de Jobs-to-be-Done benadering

Door: Ger Driesen, Learning Innovation Leader. Learning eXperience Design is populair: door middel van empathy [...]

Pluvo Escapes: kraak jij de code?

Door: Nico van der Veen, E-learning expert bij Pluvo. Welkom! Jij bent de nieuwe medewerker [...]

Zelf aan de slag met programmatisch leren op het Brightspace leerplatform.

Door: Danny van Kuijk van D2L. Tijdens de sessie van VrouwenZorg, eerder op dag, hebben [...]

Hoe programmatisch leren zorgprofessionals in de verloskunde, gynaecologie en voortplantingsgeneeskunde helpt om hun skills verder te verdiepen.

Door: Rob Göbel, managing director VrouwenZorg en Danny van Kuijk van D2L. VrouwenZorg verzorgt sinds [...]

Reframe! Creatieve ontwerpvaardigheden voor professionals

Door: Guido Stompff, Lector en auteur over Design Thinking. Design Thinking is inmiddels voor veel [...]

Hoe word je een inclusieve L&D-professional

Door: Ingeborg Kroese, Doctoraal onderzoeker Open University Milton Keynes UK. Diversiteit, inclusiviteit en gelijke kansen [...]

Zien en gezien worden: L&D als spil in de organisatie

Door: Kim de Keijzer, Organisatie- en ontwikkeladviseur, verbonden aan ICM. Zien andere collega’s in de [...]

Academie Actieplan: In 9 stappen een eigen interne academie vormgeven

Door: Babette Bajema, Academiearchitect, verbonden aan ICM. Heeft jouw organisatie een academie en wil je [...]

Next Learning website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024