Kennisdelen voor en door collega’s bij de Nationale Politie
Door: Miriam Achterberg, Adviseur L&D Nationale Politie en Marly van Beuningen, Customer Success Coach bij [...]
Onderwijsinnovaties als aanjager voor het oplossen organisatievraagstukken!
Door: Michel van Zandvoort, Directeur Maastricht UMC+ Academie De zorg kampt al jaren met tekorten. [...]
Versterk je ontwerp met de Jobs-to-be-Done benadering
Door: Ger Driesen, Learning Innovation Leader. Learning eXperience Design is populair: door middel van empathy [...]
Pluvo Escapes: kraak jij de code?
Door: Nico van der Veen, E-learning expert bij Pluvo. Welkom! Jij bent de nieuwe medewerker [...]
Zelf aan de slag met programmatisch leren op het Brightspace leerplatform.
Door: Danny van Kuijk van D2L. Tijdens de sessie van VrouwenZorg, eerder op dag, hebben [...]
Hoe programmatisch leren zorgprofessionals in de verloskunde, gynaecologie en voortplantingsgeneeskunde helpt om hun skills verder te verdiepen.
Door: Rob Göbel, managing director VrouwenZorg en Danny van Kuijk van D2L. VrouwenZorg verzorgt sinds [...]
Reframe! Creatieve ontwerpvaardigheden voor professionals
Door: Guido Stompff, Lector en auteur over Design Thinking. Design Thinking is inmiddels voor veel [...]
Hoe word je een inclusieve L&D-professional
Door: Ingeborg Kroese, Doctoraal onderzoeker Open University Milton Keynes UK. Diversiteit, inclusiviteit en gelijke kansen [...]
Zien en gezien worden: L&D als spil in de organisatie
Door: Kim de Keijzer, Organisatie- en ontwikkeladviseur, verbonden aan ICM. Zien andere collega’s in de [...]
Academie Actieplan: In 9 stappen een eigen interne academie vormgeven
Door: Babette Bajema, Academiearchitect, verbonden aan ICM. Heeft jouw organisatie een academie en wil je [...]