Hoe het Deventer Ziekenhuis de leercultuur verandert met hulp van THRIVE LXP

Binnen een ziekenhuis is traditioneel veel aandacht voor periodieke verplichte scholing. Leren en ontwikkelen vanuit [...]

Werkplekleren in de praktijk

Door: Xprtise & Fons Geven, Projectleider bedrijfsschool. Stedin zet in op werkplekleren vanuit de 5 [...]

Teamleren versnellen met behulp van verander-micro practices

Door: Afra Schipper, Organisatieontwikkelaar & auteur. Samen leren we meer. Hoe kun jij als L&D-professional [...]

Een verfrissende kijk op je evaluatievragen 2.0

Door: Guus van Deelen, Opleidings- en Prestatieprofessional & Ilona Boomsma, Specialist leren en evalueren. Levert jouw evaluatievragenlijst maar weinig input [...]

Gedragsverandering door gamification, kansen en valkuilen

Door: Marcel Mens, Oprichter Games.4Growth, ontwerper verandertrajecten. Het gebruiken van spelelementen is de hype voorbij. [...]

Grip op impact

Door: Petra Peeters, Adviseur L&D HAN & William de Kaste, Senior L&D Professional. We verzamelen [...]

De lerende centraal: een mensgerichte ontwerpbenadering

Door: Henny Hoekstra, ‘e-learningnerd’ & host learning innovators podcast. Vol enthousiasme ontwikkel je een e-Learning: [...]

Skills in kaart: wat is er nodig in de reis van leren naar presteren

Door: Henriette Kloots, Organisatiepsycholoog & Senior L&D consultant. Aan de hand van een echte landkaart [...]

De grote Fröbelshow >> creëer speelruimte in je organisatie

Door: Ben Kuiken, Organisatiefilosoof & Marijne Vos, Organisatieadviseur Speelruimte. Ruimte om te spelen. Heb je [...]

De Leercirkel: over de kracht en noodzaak van een multidisciplinaire aanpak

Door: Nelleke van Dijken, Organisatiepsycholoog & L&D professional a.i. In een omgeving waar ontwikkelingen elkaar [...]

Next Learning website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024