De werkplek transformeert. Nu we de mogelijkheden van werken op afstand hebben ontdekt zoeken we naar de juiste balans. Wat doen we thuis? En waarvoor komen we naar werk? Al jaren ontwikkelt ons vak zich naar continu leren en spreken we over learning on the job en het 70:20:10 model. Maar wat is de beste leerplek als de werkplek verandert?
LEARNING IN THE FLOW OF WORK >> gaat over leren zo veel mogelijk tijdens werk en op de werkplek organiseren. Leren = werken en werken = leren.
Als L&D-professional is de uitdaging om na te denken hoe je leeraanbod beschikbaar maakt op het moment van behoefte, zodat leren en presteren kunnen samengaan.
Vragen als:
- Hoe organiseer je de ‘20’ in een hybride werkomgeving?
- Hoe leren mensen die thuiswerken? En hoe creëer je ‘samen leren’ ‘op afstand?
- Wat kun je doen om een leercultuur te versterken waarin lerende zelf de regie nemen?
Dit zijn de sprekers:
12 hefbomen voor transfersucces
Door: Ilona Boomsma, Adviseur leren en evalueren en Britt Brackenie, Adviseur leren en ontwikkelen. We [...]
Ontwikkel een opleidingsstrategie die de reset van leren & werken door Covid faciliteert
Door: Eric Mooijman, Organisatieadviseur & auteur & Nathalie Hollemans, Coördinator L&O en medeoprichter academie. Organisaties [...]
Onderwijsinnovaties als aanjager voor het oplossen organisatievraagstukken!
Door: Michel van Zandvoort, Directeur Maastricht UMC+ Academie De zorg kampt al jaren met tekorten. [...]
De Leercirkel: over de kracht en noodzaak van een multidisciplinaire aanpak
Door: Nelleke van Dijken, Organisatiepsycholoog & L&D professional a.i. In een omgeving waar ontwikkelingen elkaar [...]
New Hope for Learning Evaluation: Two Innovations to Support Effective Practices
Door: Will Thalheimer, PhD, MBA, Principal at TiER1 Performance. In our field, the learning-and-performance field, [...]
Functionele onboarding: flexibiliseren door leren en werk te verbinden
Door: Geraldine Voost, Global L&D Manager Bronkhorst High-Tech & Marco Breuker, Learning & Performance Officer [...]
Verbeter het effect van soft skills trainingen
Door: Jolanda Botke, Lecturer Tilburg University & Pelikaan Performance Advies BV. Er wordt veel geld [...]
Plan van aanpak voor de volledige implementatie en integratie van performance support
Door: Saskia Huussen, Organisatiewetenschapper, werkzaam voor onder andere Janssen Pharmaceutical, Gemeente Amsterdam en de Nationale [...]