Door snelle technologische ontwikkelingen transformeert de wereld van werken. We hebben nieuwe vaardigheden nodig om relevant te blijven. Maar om welke vaardigheden gaat het precies? Er zijn talrijke lijstjes met future work skills maar welke maken nou echt het verschil voor jouw organisatie?  Hoe vergroot je jouw learning agility en blijf je een leven lang leren, ontleren en herleren?

UPSKILLING & RESKILLING >> gaat het ontwikkelen van de cognitieve, interpersoonlijke, digitale vaardigheden die jijzelf én jouw klant nodig heeft om relevant te blijven.

Vragen als:

  • Hoe breng je de skills gap in jouw organisatie in kaart?
  • Hoe ontwikkel je de competentie ‘digivaardig’ bij iedereen?
  • Welke vaardigheden moet ik zelf ontwikkelen als L&D-professional?

Dit zijn de sprekers:

Reframe! Creatieve ontwerpvaardigheden voor professionals

Door: Guido Stompff, Lector en auteur over Design Thinking. Design Thinking is inmiddels voor veel [...]

Hoe word je een inclusieve L&D-professional

Door: Ingeborg Kroese, Doctoraal onderzoeker Open University Milton Keynes UK. Diversiteit, inclusiviteit en gelijke kansen [...]

Teamleren versnellen met behulp van verander-micro practices

Door: Afra Schipper, Organisatieontwikkelaar & auteur. Samen leren we meer. Hoe kun jij als L&D-professional [...]

De CBS Academy: op weg naar een lerende organisatie

Door: Jildou Nicolaï, Manager Centraal Bureau voor de Statistiek Academy. Leren en ontwikkelen kreeg de [...]

Future Work Skills bij de Gemeente Rotterdam

Door: Christa Bouwens, Organisatieadviseur Gemeente Rotterdam. De wereld verandert in rap tempo. Alles gaat razendsnel, [...]

Skills in kaart: wat is er nodig in de reis van leren naar presteren

Door: Henriette Kloots, Organisatiepsycholoog & Senior L&D consultant. Aan de hand van een echte landkaart [...]

Digitale upgrade: L&D’er als gids in de wereld van online leren

Door: Huub van Zwieten, Oprichter TalentFirst, medeontwikkelaar Future Fit Learning programma, schrijver en spreker over [...]

Anders leren kijken: systeemdenken voor de L&D’er

Door: Paula Kaag, Organisatiecoach en veranderkundige. Leren is nooit een doel op zich: het is [...]