Door: Alexander van der Linden, Product Owner MyLearning KLM, en Thomas Kruithof, Data Strateeg en Product [...]
Door: Yvonne Bax, Klant Contact Verbetering Zilveren Kruis Voor zorgverzekeraars zijn november, december & januari [...]
Leren on the job: experimenteren, fouten maken en daarvan leren. Door: Renske Roet | Jobtraining [...]
Door: Marco de Juncker, Technisch Specialist Software Support bij MotracLinde Almere, en Jeroen Heesterbeek, Partner Manager LearnLinq LMS. [...]
Wij nemen je mee in onze unieke “learning journey”! Door: Niek de Groot en Henrieke [...]
Door: Annet Murre, Directeur LVSC Iedereen in de organisatie maakt fouten. We maken ze doorlopend. [...]
[one_half] St Jansdal over interactieve video Vol passie hebben Jennie den Besten (hoofd van St [...]
Oftewel: Pallet Opbouw Training 2.0 Door: Edwin Bleumink | KLM Royal Dutch Airlines & Henny [...]
Door: Alize Hofmeester, HR Transformation Expert Global CoE One Way of Working bij ING Digitalisering, [...]