AI in de rol van (fictieve) opdrachtgever

Tijdens de sessie bespreken we hoe je met behulp van AI fictieve opdrachtgevers kunt creëren. Studenten kunnen deze ‘opdrachtgevers’ interviewen om de benodigde informatie te achterhalen en te oefenen met het afnemen van interviews. Voor sommige opleidingen is het moeilijk om voldoende opdrachtgevers te vinden die studenten een inkijkje willen geven in hoe zij gevoelige onderwerpen als risicomanagement en databeveiliging hebben geregeld. We laten zien hoe AI deze rol zou kunnen vervullen.

Toepassingendoel(en):

  • Een eigen fictieve opdrachtgever in AI creëren

Doelgroep:

Professionals uit het HO (Onderwijs), Professionals uit het MBO (Onderwijs), Professionals uit het VO (Onderwijs)

Anouk Hölzken – Learning Designer Saxion Hogescholen

Momenteel ben ik Learning Designer bij Saxion met zeven jaar ervaring in de onderwijssector. Ik ben gespecialiseerd in de integratie van ICT en innovatie binnen het onderwijs. Bij Saxion ondersteun ik academies bij onderwijskundige en ICT-gerelateerde vraagstukken, verzorg workshops over AI en begeleid docenten bij de integratie van AI in hun curriculum. Ik ben betrokken bij experimenten om AI-mogelijkheden in het onderwijs te onderzoeken. Voorheen werkte ik als trainer en onderwijsadviseur voor een commerciële organisatie, waarbij ik scholen in het basis- en voortgezet onderwijs ondersteunde rondom digitale geletterdheid. In 2016 behaalde ik mijn Master in Educational Science and Technology.

Next Learning website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024