Ethisch dilemma: wie heeft eigenlijk de regie over het leren?

Welke lessen kunnen we leren van een neuropsycholoog, een AI deskundige en een E-learning deskundige!

Artifical Intelligence:
Gaat de robotisering en Artificial Intelligence ervoor zorgen dat de lerende op ieder moment, op elke manier en vanuit elke plek kan werken aan zijn eigen leerdoelen?
Tibor Bosse, hoogleraar Artificial Intelligence & Communication Science bij Radboud University Nijmegen

Gedrags- en neuropsychologie:
Hoe werkt het menselijk brein? Hoe motiveer je mensen om een eigen leerpad te creëren en welke voorwaarden moeten aanwezig zijn om dit te laten plaats vinden?
Beirem Ben Barrah, Co-founder bij Neurofied Academy

Regie vs. algoritmes
Welke rol speelt artificiële intelligentie eigenlijk in een persoonlijke leerpad? Kunnen we het samenstellen van een leerpad wel vergelijken met het kopen muziek? Hoe passend zijn algoritmes voor het samenstellen van leerpaden?
Wilfred Rubens, E-learning deskundige!

Lees het blog van Ton Verheijen, Onafhankelijk journalist, oprichter Tekst & Verhaal, over de Artifical Intelligence sessie van Tibor Bosse.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Next Learning website is van Euroforum BV. Privacy statement | Cookie statement | Copyright ©2024