Vraag aan ieder willekeurig persoon wat de Coronacrisis teweeg heeft gebracht en je krijgt verschillende antwoorden, zowel negatief als positief. Zo ook als het gaat over de consequenties voor het onderwijs.
Als we inzoomen op het onderwijs in een zorgorganisatie, dan lijkt juist de crisis de motor te zijn geweest van het leren. Van de motivatie om te leren tot aan het digitaliseren van het leren.
In de Corona periode stond de afdeling van Isabel even op zijn kop door alle vragen die er op hen af kwamen. Samen met haar team heeft Isabel de schouders er onder gezet en zijn ze de uitdagingen aan gegaan. Wat bleek? De crisis was juist een motor voor verandering want de noodzaak was duidelijk zowel bij de L&D afdeling als bij de lerende. Maar hoe creëer je nu blijvend die urgentie om de motor draaiende te houden? In ieder geval niet met een 1-sizes-fits-all aanpak.
Isabel vertelt hoe de crisis van invloed is geweest op het leren in haar organisatie en hoe ze daar met haar team mee om is gegaan. En dat is geen sprookje maar een echt verhaal over zowel de mooie dingen die bereikt zijn als ook de lastige keuzes die genomen moesten worden.
Meld je aan!