Betere performance door de V.A.K. factor
Betere performance door de V.A.K. factor: een handig leermodel én meetinstrument Competentie, ofwel het vermogen [...]
70:20:10: werken = leren ‘at the speed of performance’!
70:20:10: werken = leren ‘at the speed of performance’! De tijd haalt iedere business in. [...]
Inspiratie door innovatie: Next Learning Plaza 2014
Inspiratie door innovatie: Next Learning Plaza Als dagvoorzitter ben je bij elke bijeenkomst 300% bezig [...]
UMC Utrecht ontwikkelt in hoog tempo e-modules
UMC Utrecht ontwikkelt in hoog tempo hoogwaardige e-modules In het UMC Utrecht wordt druk aan [...]
Nieuws: krachtenbundeling BVLT en de NRTO
Nieuws: krachtenbundeling BVLT en de NRTO Sinds begin dit jaar hebben BVLT en de NRTO [...]
Het implementeren van e-Learning: een routekaart
Het implementeren van e-Learning: een routekaart E-learning implementeren is voor 80% verandermanagement. Tip: Ga uit [...]
Games in het onderwijs: leren door ervaren
Games in het onderwijs: leren door ervaren Games hebben een grote meerwaarde voor het onderwijs, [...]
Het Nieuwe Leren in het bedrijfsleven – anno 2014
Het Nieuwe Leren in het bedrijfsleven – anno 2014 Artikelen uit de media: Enorm tekort [...]
Virtual classrooms, dé oplossing?
Virtual classrooms, dé oplossing? Ja, kostenbesparing is snel bereikt. Maar voor een beter leereffect is [...]
Wie heeft de controle over het leerproces?
Wie heeft de controle over het leerproces? Door: Sjoerd de Vries, Philips Healthcare Ik werk [...]