In deze presentatie met aansluitende interactieve workshop kijken we naar de vragen:
Hoe zet je L&D strategisch stevig op de kaart in je organisatie?
- L&D koppelen aan de business en organisatiestrategie
- De business impact van L&D aantoonbaar maken
- De uitdagingen en best-practices binnen Lidl
Hoe kun je deze business impact van leren ook aantoonbaar maken in jouw organisatie?
- Hoe maak je van jouw L&D project een goede business case?
- Hoe kun je de meetniveaus uit de Internationale ROI Methodiek toepassen in jouw praktijk
Toepassingsdoel(en):
- Je krijgt concrete tips hoe je nog strategische op de kaart zet in jouw organisatie.
- Je hebt inzicht en concrete input hoe je de impact van leren aantoonbaar maakt op jouw L&D-projecten.
DOTS: Leercultuur stimuleren, Impact maken & aantonen
Doelgroep: L&D-managers & ontwikkelaars
Materiaal: https://maekacademie.nl/5-niveaus-waarmee-je-aantoonbaar-maakt-wat-jouw-trainingen-opleveren/
Vervolgaanbod: https://maekacademie.nl/diensten/masterclass-rendement-van-leertrajecten/
Mariëlle van den Broek – Directeur MAEK Academie
Verbindend | Resultaatgericht | Inspirerend
Naast mijn rol als directeur ben ik senior organisatie ontwikkelaar en trainer bij MAEK Academie. Klanten noemen mij ook wel de verbinder tussen bedrijfskunde en menskunde. Met een achtergrond in Economie en Organisatie Antropologie weet ik hoe ik de ‘harde’ cijfermatige kant binnen organisaties kan verbinden met de mens en cultuurkant ‘de zachte kant’ in organisaties om duurzame groei te realiseren.
Patricia Maas – Directeur MAEK Academie
Bevlogen | Innovatief | Resultaatgericht
Patricia is directeur en organisatieadviseur bij MAEK Academie – Academie voor Training- en organisatieontwikkeling. Afgelopen 15 jaar heeft ze gewerkt in diverse management- en directiefuncties binnen Opleidingsinstituten. Hierdoor heeft ze naast leiderschapservaring veel kennis opgedaan in het ontwikkelen van innovatieve resultaatgerichte leeroplossingen en het leiden van verandertrajecten. Vanuit MAEK Academie begeleid ze o.a. organisaties, teams en individuen in de transitie naar een lerende en wendbare organisatie.
Katrijn Meurs – Lidl
Na een studie HR Studies, met afstudeerrichting Arbeids- & Organisatiepsychologie en een HR traineeship, heeft Katrijn Meurs-Knaapen, als consultant bij Deloitte, ruim tien jaar bij diverse organisaties gewerkt aan projecten op het gebied van L&D, leiderschap en organisatiecultuur. Sinds 2019 is Katrijn werkzaam bij Lidl Nederland, als Hoofd L&D en Talent Management. Voor de filialen, distributiecentra en hoofd-/regiokantoren is zij verantwoordelijk voor deze thema’s.