Organisaties investeren veel in opleidingen, met tijd en geld, maar in hoeverre levert dat nu ook echt iets op? Vindt er gedragsverandering plaats bij medewerkers na een leeractiviteit? Leidt dat tot impact op de business?
Verder neemt online en hybride leren al jaren toe en heeft door de COVID epidemie een enorme vlucht genomen. Er kon immers niet meer gereisd worden, we werkten en leerden vanuit huis, offline leren werd uitgesteld of zelf geannuleerd.
Klaas en Brenda delen de inzichten opgedaan uit hun onderzoek, gebaseerd op wereldwijde onderzoeken, analyses van de data uit de ROI database en hun gesprekken met learning leaders in deze interactieve sessie.
Ze geven antwoord op de vraag wat de voorwaarden zijn voor designen met rendement en maken inzichtelijk wat (virtueel en hybride) leren oplevert. Deze inzichten verduidelijken ze met concrete resultaten van recente praktijkcasussen van diverse toonaangevende organisaties.
Aan het einde van de sessie ontvang je een concrete checklist en het whitepaper met al hun inzichten dat ze schreven n.a.v. hun onderzoek in 2021.