Hoe ervaringen met blended leren in het hoger onderwijs, L&D-professionals kunnen helpen bij opzetten van robuuste, programmatische leerprogramma’s die aansluiten bij een hybride manier van werken.
In deze sessie deelt Peggy Hoogstoel, projectmanager bij D2L, haar ervaringen met blended learning in zowel het hoger onderwijs als in de zakelijke markt. We duikendieper in de achtergrond van blended learning, de mogelijkheden en best practices om impactvolle leerervaringen te creëren.
Ontwerp en creëer leerervaringen die aansluiten bij snel een veranderende omgeving, door het inzetten van een mix van online, virtuele en face-2-face componenten die ook didactisch valide zijn. We geven je tips hoe je deze componenten koppelt aan bijvoorbeeld skills en competenties, om zo meetbare resultaten en inzichten te krijgen.
Peggy heeft meer dan 20 jaar ervaring in diverse rollen binnen Learning & Development, de laatste 10 jaar voornamelijk gericht op blended learning design en re-design. Voordat Peggy bij D2L in dienst kwam was zij werkzaam bij de Antwerp Management School als Blended Learning Architect. Haar kennis van zowel L&D als van het Brightspace LMS bleek voor haar de ideale combinatie te zijn voor de overstap naar D2L.
Peggy Hoogstoel, projectmanager bij D2L