Tijdens deze sessie leer je de 5 niveaus waarmee je aantoonbaar maakt wat de (business) impact is van jouw trainingen. Dit lichten we o.a. toe o.b.v. een best-practice van supermarktketen Lidl Nederland.
- De aanpak van de Internationale ROI Methodologie.
- Welke meetniveaus kun je inzetten om de impact van jouw trainingsprogramma’s aan te tonen?
- Welke mogelijke meetinstrumenten kun je inzetten?
- Wat vraagt deze aanpak van de deelnemer, de organisatie en de trainer?
Marielle van den Broek, Directeur MAEK Academie
Van oorsprong ben ik econoom en organisatie-antropoloog. Ik ben gefascineerd om de wereld van ‘cijfers en strategie’ te combineren met de wereld van ‘mensen & talent’ in organisaties. Met andere woorden organisatiegroei creëren door het volledige potentieel van mensen te benutten, dat is mijn missie en de missie van MAEK Academie.
En de econoom in mij wil natuurlijk weten wat de zakelijke impact is van een trainingsprogramma? Goede evaluaties over het trainingsprogramma en de trainers is leuk, maar het laat niet zien hoe de training echt bijdraagt aan de dagelijkse prestaties. Daarom ben ik gecertificeerd in de ROI-methodologie, om de zakelijke impact van leren aan te tonen.