Door: Josephine Meijer, Learning Designer & Trainer en Sven Prevoo, Learning & Development Consultant.
Hoeveel veranderingen heb jij al meegemaakt binnen je organisatie?
Wat de functies van de toekomst zijn weten we nog niet, maar wel welke rol overstijgende Power Skills je nodigt hebt om succesvol te zijn en blijven. Maar wat zijn nu precies deze ‘Power Skills’? En hoe ontwikkel je deze op een schaalbare manier voor de organisatie? Hoe krijg je je medewerkers duurzaam aan het leren en welke succes pijlers kan jij als L&D-professional beïnvloeden? Na deze workshop weet je op welke vaardigheden jij kan inzetten om toekomstbestendig te zijn. Én weet jij aan welke vijf knoppen je kunt draaien om medewerkers aan het leren krijgen en welke houding daarvoor nodig is!
Learning Designer & Trainer
Josephine is een Learning Designer en Trainer bij Lepaya, gespecialiseerd in de Power Skill Intentional Learning. Ze is gefascineerd door de mogelijkheden die ontstaan wanneer mensen zich geïnspireerd, verbonden en krachtig voelen, en is op een missie om leerervaringen te ontwerpen die mensen in staat stellen om in actie te komen. Ze heeft een brede ervaring binnen de sector: heeft projecten gefaciliteerd in Malawi en Zuid-Afrika, programma’s ontworpen voor persoonlijke ontwikkeling op middelbare scholen en hogescholen, en bedrijven gefaciliteerd in hun transformatietrajecten. Vraag je Josephine op een willekeurige dag wat de sleutel is tot het versterken van professionals in hun kunnen en ze zal zeggen: “Om hen de schoonheid van leren te laten inzien, want dat maakt het onmogelijke mogelijk.”
Learning & Development Consultant
Sven werkt als Business Development Manager bij Lepaya. Met zijn achtergrond in Klinische-, Arbeids- & Organisatiepsychologie en met zijn zeven jaar lange ervaring als bedrijfspsycholoog bij LTP begrijpt hij als geen ander het belang van psychologische noden bij het creëren van een feedbackcultuur. In zijn jarenlange ervaring met het implementeren van een feedbackcultuur heeft hij verschillende key elementen geïdentificeerd die het meest belangrijk zijn in het maken of breken van een feedback cultuur.